Lettertype aanpassen A+ A-
Klachtenprocedure

Als u niet tevreden bent

Iedere cliënt van Rosengaerde heeft het recht om een klacht in te dienen als de zorg of dienstverlening niet in orde is. Dit is bij de wet geregeld: Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz).

 

Heeft u een klacht? Laat het ons gerust weten, want mogelijk kunnen we onze kwaliteit van de zorg- en dienstverlening verbeteren. In de klachtenregeling kunt u lezen hoe dat in zijn werk gaat. We adviseren om uw klacht eerst met een betrokken medewerker te bespreken. Komt u er samen niet uit, of bent u niet tevreden over de oplossing? Dan kunt u terecht bij onze klachtenfunctionaris Marieke Postema. Als u uw klacht aan haar kenbaar wilt maken, dan kunt u dit formulier invullen en verzenden. Wilt u telefonisch contact? Dan kunt u bellen naar ons algemene nummer 0529 – 431 541 en vragen naar Marieke Postema, zij helpt u graag verder.

 

Mocht uw klacht gaan over onvrijwillige zorg (Wet Zorg en Dwang), dan adviseren wij u om contact op te nemen met de client vertrouwenspersoon WZD, Jeanet de Fluiter. Bereikbaar via e-mail j.defluiter@hetlsr.nl of telefoonnummer: 06-21393305.

 

Rosengaerde is aangesloten bij de landelijke externe Klachten Commissie Onvrijwillige Zorg (KCOZ)

 

Wanneer u uw klacht wil indienen bij de externe klachtencommissie, kunt u dit formulier invullen en verzenden. Liever rechtstreeks contact? U bereikt de externe klachtencommissie via 038 – 339 42 91 of via info@klachtenciezorgzwolle.nl

Het laatste nieuws
Speciale editie Rosenbabbel is uit
De nieuwe Rosenbabbel is uit. Deze keer staat het magazine volledig in het teken vanLees meer...