Daar doen we het voor
Cliënttevredenheid vinden we vanzelfsprekend ontzettend belangrijk. Daarom zetten we verschillende middelen in om dit met regelmaat te meten. Aan de hand hiervan verbeteren we waar mogelijk.
PREM
In de thuiszorg meten we jaarlijks de klanttevredenheid aan de hand van het PREM-onderzoek. Door middel van een korte vragenlijst komen we te weten hoe cliënten onze wijkzorg ervaren en waar nog verbetermogelijkheden zijn. In 2023 ontving onze wijkzorg een prachtige 8,2.
ZorgkaartNederland
ZorgkaartNederland is de grootste waarderingssite voor de Nederlandse gezondheidszorg waar mensen hun ervaringen met de zorg delen met elkaar. De website biedt u informatie om te kunnen kiezen voor een zorgverlener die het beste past. Wilt u uw persoonlijke ervaring toevoegen? Dat kan ook op de website van ZorgkaartNederland. Wij waarderen uw bijdrage.
Persoonlijk contact
Daarnaast evalueren we graag in ons persoonlijk contact met onze cliënten en/of contactpersonen. De dialoog (blijven) voeren vinden we ontzettend belangrijk. Cliënten kunnen ook altijd contact opnemen met onze Cliëntenraad.
Als u niet tevreden bent
Het kan voorkomen dat u minder tevreden bent. Laat dit ons weten, mogelijk kunnen we onze kwaliteit van de zorg- en dienstverlening verbeteren. Iedere cliënt van Rosengaerde heeft het recht om een klacht in te dienen als de zorg of dienstverlening niet in orde is, dit is vastgelegd in de wet.
Ook vinden wij het belangrijk dat medewerkers en derden op een zorgvuldige en veilige manier ,overeenkomstig de wet Klokkenluiders, melding kunnen maken van (vermoedens van) misstanden binnen Rosengaerde.
Lees meer over de klokkenluidersregeling